16-11-2017 - Formigueres
19-11-2017 - Circular Cap deth closos
18-11-2017

Primera sortida de la temporada, volíem fer sortida curta pujant per les pistes, però ens hem anat animant al veure que hi havia prou neu i ha sortit una bona matinal.
Pujada per les pistes amb neu contínua, la Serra de Mauri es pot travessar amb esquís als peus però hi ha trams que està duríssima. El primer tram de baixada ens els treiem 100 m fins arribar al bosquet sobre Camporells i després baixada curta però amb neu prou bona, barreja de pols i compactada que ens fan gaudir dels primers girs de la temporada.
Neu contínua però amb trams molt dura fins al Mortiers, pujada final amb ganivetes. Com que la part alta de Galba es veu molt pelada ens animem a anar cap al Terres on veiem que les pales que baixen cap a Galba estan prou bé. Baixada horrorosa del primer ressalt sota el Mortiers, amb una zona de penitents de gel i neu d’uns 30 cm d’alçada que fan de cada gir un suplici. La carena es fa ràpida amb neu dura i compacta i remuntada final al Terrers altre cop amb zona de penitents.
Primers 50 m de baixada per zona de penitents però de seguida baixem pendents amb neu primer molt dura però de seguida una mica transformada que ens fan gaudir un bon tram.
Entrem a la Vall de Galba i combinació de tot tipus de neu, trams de pols, trams encrostats i alguna placa gelada, baixada amb neu contínua fins al pont, i fins just abans del primer refugi. Després es pot anar baixant amb els esquís als peus amb dos o tres trams de descalçar fins al segon refugi. A partir d’aquí la pista està trepitjada per roderes de Quad i fan que es baixi ràpid fins agafar el camí que remunta a Formigueres que té un bon pam de neu pols.